کارت طلایی تلفن شاپ به محصولات مخابراتی و با مدت زمانی که در قسمت گارانتی محصول انتخابی درج شده ، در صورت درخواست مشتری ، به مشتریان ارائه می گردد.جهت برخورداری از این خدمات و یا دریافت تخفیف به شرایط زیر توجه فرمایید.
از طرفی با توجه به سوء استفاده های احتمای شرکتها و فروش غیر قانونی این کارت به خریدارنی که کالا را از آنها می خرند ، تلفن شاپ اعلام می دارد که هیچ گونه مسئولیتی در قبال این نوع فاکتورها و اجناس ندارد، پس لطفا به موارد زیر توجه لازم را مبذول فرمایید.
سختگیری ما به خاطر اعتبار ما و جلوگیری از سوء استفاده ها می باشد ، تا همیشه خدمات به صورت کامل به مشتریان ارائه گردد.
*اصل فاکتور:
مدت زمان اعتبار کارت طلایی بر مبنای تاریخ فاکتورِ صادره از تلفن شاپ می باشد و برای دریافت خدمات باید اصل فاکتور را نیز ارائه داد. همراه نداشتن فاکتور خرید کالا از تلفن شاپ به هر دلیل ، اعتبار کارت را از بین می برد و خدماتی به شما تعلق نمی گیرد (تلفن شاپ با هیچ شرکتی قرار داد همکاری نداشته و خدمات صرفاً به مشتریان سایتِ تلفن شاپ ارائه می گردد و ارائه فاکتور سایر شرکتها فاقد اعتبار است)
*ثبت اینترنتی سفارش:
جهت برخورداری از خدمات کارت باید سفارشات به صورت اینترنتی ثبت گردد.
*ایمیل اعلام کد کارت طلایی:
در صورتی که سفارش، مورد تایید قرار گرفته و ارسال شود ، تغیر وضعیت سفارش به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد وکدکارت در قسمت جزئیات سفارش در پروفایل کاربری درج می گردد. این کد باید با کد مندرج در کارت گارانتی یکی باشد. در ضمن این ایمیل صرفاً از طرف تلفن شاپ ارسال می گردد ( info@telephoneshop.ir) ودر پروفایل کاربری قابل مشاهده است. در صورتی که آدرس ایمیل فرستنده مغایرت دارد و در پروفایل کدی درج نشده، کارت از درجه اعتبار ساقط می گردد.در صورت مغایرت و یا عدم دریافت ایمیل تماس بگیرید .(این مورد جهت ابطال فاکتورهایی که از نام تلفن شاپ سوء استفاه می کنند فعال شده است)
*وجود هولوگرام و مخدوش نبودن آن:
جهت برخورداری از خدمات کارت وجود هولوگرام و مخدوش نبودن آن الزامی است.
*یکسان بودن سریال دستگاه و سریال کارت گارانتی:
جهت برخورداری از خدمات کارت باید سریال دستگاه و سریال کارت گارانتی یکی باشد.
*شرایط کارت طلایی:
طول مدت اعتبارکارت طلایی و نوع خدمات کارت طلایی در قسمت جزئیات محصول در سایت و در فاکتور درج می گردد.
به عنوان مثال برای تلفنهای بیسیم پاناسونیک ، کارت طلایی با شرایطِ
3 ماه اول یکبارتعویض در صورت معیوب بودن
و یکسال خدمات تخصصی رایگان
و برای فکس پاناسونیک ،کارت طلایی باشرایطِ
24 ساعت اول تعویض در صورت معیوب بودن
و یکسال تعمیرات تخصصی رایگان
ارائه می گردد. به هر روی، نوع کارت طلایی دقیقاً در قسمت جزئیات محصول درج شده و در فاکتور فروش نیز درج میگردد.
*مواردی که شامل خدمات کارت طلایی نیست:
در کلیه ی کارتهای گارانتی ِ هر شرکتی و نیز کارت طلایی تلفن شاپ ، اقلام مرتبط و لوازم جانبی و مصرفی مانند باطری و آداپتورو تونر.... مشمول خدمات نمی گردند ; ضربه خوردگی، آب پاشیدگی و رطوبت و تعمیرات غیر مجاز و باز شدن دستگاه ، کارت را ازدرجه اعتبار ساقط می کند.
*هزینه ارسال و دریافت کالا برای استفاده از خدمات:
مسئولیت رساندن کالا به تلفن شاپ برای دریافت خدمات و برگشت کالا (هزینه ارسال و دریافت، حمل و نقل ) به عهده مشتری می باشد.
*عدم تمایل به دریافت کارت طلایی:
در صورتی که تمایل به دریافت کالا بدون کارت طلایی دارید ، می توانید کالا را با تخفیف دریافت کرده و هزینه ای که جهت دریافت کارت طلایی باید پرداخت شود را نپردازید.در هنگام ثبت سفارش کالا بدون کارت طلایی منظور می گردد . بنابراین در صورتی که تمایل به دریافت کارت طلایی دارید در هنگام ثبت سفارش در قسمت مخصوص درخواست خود را بیان فرموده و مابقی وجه مورد نیاز را (در صورتی که وجه سفارش را قبل از دریافت می پردازید) از ستون سمت راست سایت قسمت " ورود به درگاه پرداخت انلاین " بپردازید.
|